Nou curs, vida nova?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Nou curs, vida nova?
Nou curs, vida nova? És possible que acabi aquesta estranya hivernació estiuenca? Hi ha algú més enllà d’aquesta portada de fòrum fantasmagòric?
nick nack- Nombre de missatges : 44
Registration date : 08/10/2007
Re: Nou curs, vida nova?
Si que és fantasmagórica, si! Una mica nostàlgica també, perquè fa no tant temps va ser l'espai d'una moguda interessant.
el llop i les cabretes- Nombre de missatges : 19
Registration date : 03/09/2007
Es belluga Castelló
no ens hi podem resistir
ens embarga l’emoció
alguna cosa hem de dir.
Nou curs ha començat
el poble ha despertat
el fòrum segueix tancat,
em comprometo a ser educat.
I el nostre Tro on és?
Que ens ha abandonat?
I el personatge xinès?
O el secretari entremaliat?
Nou curs ha començat
el poble ha despertat
el fòrum segueix tancat,
Els canals que bullen,
nova bandera al terrat,
busos que no circulen
i el negoci medieval finalitzat.
Nou curs ha començat
el poble ha despertat
el fòrum segueix tancat,
no ens hi podem resistir
ens embarga l’emoció
alguna cosa hem de dir.
Nou curs ha començat
el poble ha despertat
el fòrum segueix tancat,
I el nostre Tro on és?
Que ens ha abandonat?
I el personatge xinès?
O el secretari entremaliat?
Nou curs ha començat
el poble ha despertat
el fòrum segueix tancat,
Els canals que bullen,
nova bandera al terrat,
busos que no circulen
i el negoci medieval finalitzat.
Nou curs ha començat
el poble ha despertat
el fòrum segueix tancat,
pere sense por- Nombre de missatges : 13
Registration date : 28/12/2007
Ens podem tornat a planejar que torni ser un espai de moguda interessant o ja ens donem per vençuts? A la vila tot té un moment d'esplendor i una llarga decadència fins a desaparèixer en l'oblit. No podem per una vegada trencar aquesta tendència i ressorgir amb ànims renovats?
El 15 de març del 2007 apareixia aquest article al bloc del crit: “Volent fer valer la veu del poble, hem obert aquest post des del crit, perquè tots nosaltres puguem expressar les nostres propostes, les nostres idees perquè les puguem debatre i sobretot perquè tothom senti que té una via d'expressió i se la senti pròpia, tots formem el poble! Ara és el moment de no callar de participar i de pensar en com es poden fer les coses!” a mi no m’han passat les ganes de parlar i fins i tot tinc ganes de cridar! Hi ha algú viu a Castelló? hi ha algú encara que li corri una mica de sang per les venes?
No ens donem per vençuts una altra vegada!
El 15 de març del 2007 apareixia aquest article al bloc del crit: “Volent fer valer la veu del poble, hem obert aquest post des del crit, perquè tots nosaltres puguem expressar les nostres propostes, les nostres idees perquè les puguem debatre i sobretot perquè tothom senti que té una via d'expressió i se la senti pròpia, tots formem el poble! Ara és el moment de no callar de participar i de pensar en com es poden fer les coses!” a mi no m’han passat les ganes de parlar i fins i tot tinc ganes de cridar! Hi ha algú viu a Castelló? hi ha algú encara que li corri una mica de sang per les venes?
No ens donem per vençuts una altra vegada!
nick nack- Nombre de missatges : 44
Registration date : 08/10/2007
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum