¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Grups musicals que es podrien portar al municipi?

4 participantes

Ir abajo

Grups musicals que es podrien portar al municipi? Empty Grups musicals que es podrien portar al municipi?

Missatge  Admin Dl Set 17, 2007 10:13 pm

Podriem indegar en les inquietuts musicals de la gent de la vila i entre tots esbrinar quins grups ens agradarien que es portessin en futures festes.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 28
Registration date : 21/08/2007

https://elcritdelpoble.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Grups musicals que es podrien portar al municipi? Empty Re: Grups musicals que es podrien portar al municipi?

Missatge  néstor Dc Oct 24, 2007 10:29 pm

no sé si puc opinar en aquest espai, potser ja no sóc prou juvenil, però ja que ningú no comença jo proposo "quim vila & eutanàsia col·lectiva"
néstor
néstor

Nombre de missatges : 55
Registration date : 16/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Grups musicals que es podrien portar al municipi? Empty Re: Grups musicals que es podrien portar al municipi?

Missatge  el llop i les cabretes Dj Oct 25, 2007 8:35 pm

Jo proposo dos grups que vaig veure aquest estiu a la multitudinària festa major de Marzà: The Tali Band i Factoria Sonora. Ja que hi ha tant pocs diners a la casa gran cal dir que comparteixen alguns membres per tant si s'han de pagar sopars la cosa sortirà millor de preu, ji ji. Laughing
el llop i les cabretes
el llop i les cabretes

Nombre de missatges : 19
Registration date : 03/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Grups musicals que es podrien portar al municipi? Empty Re: Grups musicals que es podrien portar al municipi?

Missatge  adc Dt Nov 06, 2007 12:18 am

hola a tothom jo proposo At-versaris , els vaig veure aquest cap de setmana i tela, música i compromís per un tub, si no recordo malament em va semblar sentir en una entrevista a l'Oleguer (del barça) que els recomanava, serà per que un dels integrants del grup també ès de Sabadell.
adc
adc

Nombre de missatges : 18
Registration date : 01/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Grups musicals que es podrien portar al municipi? Empty Re: Grups musicals que es podrien portar al municipi?

Missatge  el llop i les cabretes Dj Feb 28, 2008 2:46 am

Si algú hagués anomenat als R.E.M ens haguéssim partit la caixa, el que és la vida... Mad
el llop i les cabretes
el llop i les cabretes

Nombre de missatges : 19
Registration date : 03/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Grups musicals que es podrien portar al municipi? Empty Re: Grups musicals que es podrien portar al municipi?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum