¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Benvinguts al fòrum del crit del poble

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  Admin el Dt Set 04, 2007 9:42 pm

Benvinguts al fòrum del crit del poble, esperem que sigui del vostre grat la participació en aquest espai. Passeu i si no sabeu que dir comenceu per presentar-vos en aquest espai. Gràcies per la vostra col.laboració.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 28
Registration date : 21/08/2007

https://elcritdelpoble.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Ja sóc aquí o fins aquí he arribat.

Missatge  Rifi Raffe el Dv Feb 01, 2008 12:34 pm

Benvolguts amics de fòrum, fa uns dies us vaig descobrir, i des de llavors m'he dedicat a llegir tot el que en ell hi ha publicat. Fins que heu decidit, de moment fer una parada i curar-vos les ferides.
M'agrada molt d'entrar-hi i informar-me, i avui he decidit que no estaria de més participari. Em presento sóc en Riffi Raffe, en rafa, pels amics. qualsevol cosa que necessiteu aquí em tindreu.
Pel que fa a l'aniversari?, a ón s'haurien d'enviar els presents?, Per email?, jo és que no tinc banda ampla i em fa por que se'ns aixafi el pastís, si el comprimeixo massa..., potser hauré de pensar alguna altra cosa virtual, bé ja m'enteneneu.
Salut i peles companys!, Una passada de manguera i ja veureu que lluent que queda el
crit..., no quedarà rastre de la batalla!!!.

Rifi Raffe

Nombre de missatges : 5
Registration date : 01/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  xino xano el Dv Feb 01, 2008 5:42 pm

Benvingut a la família del Crit!
Com més serem més riurem!
xino xano
xino xano

Nombre de missatges : 8
Registration date : 20/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  Rifi Raffe el Dt Feb 12, 2008 11:29 am

I tu qui ets?, que hi fas per aquí? que et pica? qui et rasca?, guantalamera balambambambú!
Jo volia gresca, però no n'hi havia, Jo-Vo-Li-A Greska!, Greska!.
Nanos això s'esta descafeïnant..., Com li podem donar vida a l'assumpte?.
Vinga shulus!.

Rifi Raffe

Nombre de missatges : 5
Registration date : 01/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tonet el Dv Mar 28, 2008 9:44 pm

Hola,

sóc nou i vinc a donar guerra...

tonet

Nombre de missatges : 2
Registration date : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  néstor el Dg Mar 30, 2008 1:52 pm

benvingut, i tan de bo puguis donar-nos una mica de marxa!
néstor
néstor

Nombre de missatges : 55
Registration date : 16/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum