¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

l' ús de bicicleta

4 participantes

Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty l' ús de bicicleta

Missatge  ent_errant Dt Set 18, 2007 12:44 pm

l'ajuntament posa en marxa un grup de treball per promoure l'ús de bicicleta.
Em sembla que en primer lloc s'hauria de instalar parkings de bicis a les escoles i preveure 2 rutes (castelló i Empuriabrava) sense cotxes o vigilats durant les hores d'entrada i sortida. Crec que no ha de ser un projecte de llarg termini, hi ha molts models en altres països que funcionen des de fa molts anys.
ent_errant
ent_errant

Nombre de missatges : 6
Registration date : 11/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty Re: l' ús de bicicleta

Missatge  adc Dt Set 18, 2007 3:16 pm

Potser s'hauriade reforçar la conexió entre empuriabrava i castelló per l'ús de bicicleta. Si no m'equivoco, si no corretgiu-me, a part del terraplè de la muga no hi cap altre camí per anar amb bici i té un problema quan es fa fosc,més ara que ve l'hivern que es fa fosc tant aviat, no es veus res.Si hauria de fer alguna cosa !
adc
adc

Nombre de missatges : 18
Registration date : 01/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty Re: l' ús de bicicleta

Missatge  néstor Dt Set 18, 2007 5:39 pm

És molt interessant poder fomentar l’ús de la bicicleta en el municipi però seria tan o més important millorar el transport públic. Castelló ha crescut molt en els últims temps i comença a ser necessari per poder-nos moure pel poble sense necessitat d’agafar el cotxe particular per qualsevol cosa. És lògic que els serveis de la vila es descentralitzin però han d’estar a l’abast de tothom sense ser necessari l’ús del cotxe particular, no tothom ho farà amb bicicleta.
néstor
néstor

Nombre de missatges : 55
Registration date : 16/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty Re: l' ús de bicicleta

Missatge  adc Dl Set 24, 2007 10:15 pm

hola, no se si ès perquè m'hi he fixat i no m'havia adonat abans però ultimament estic veient que han posat suports per aparcar bicis. A veure si els senyors dirigents de la casa gran entren per aqui a fer el tafaner. Entre tots podem fer moltes coses.
adc
adc

Nombre de missatges : 18
Registration date : 01/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty Aparca bicicletes a la Plaça de la Chatedral

Missatge  el llop i les cabretes Dt Set 25, 2007 12:47 pm

Ahir vaig assistir a un petit conflicte provocat per la col·locació d'uns aparca-bicicletes a la Plaça de la Catedral_Basílica; a quin punt de la plaça creieu que seria milor ubicar-los?
Jo crec que a l' aparcament de cotxes de la Plaça Joan Alsina, però si us plau davant de la catedral no!!!!!! no us begueu l'enteniment !!!!!!
el llop i les cabretes
el llop i les cabretes

Nombre de missatges : 19
Registration date : 03/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty Re: l' ús de bicicleta

Missatge  ent_errant Dv Set 28, 2007 11:58 am

Sobre el fet que s’estan posant pàrkings de bicicleta en el poble, només puc dir que es semblant a la reforma de l’ensenyança. Decorar la façana sense ordenar el interior.
Fa 15 anys es va prohibir de venir a l’escola (Ruiz Amado) amb bicicleta, perquè les bicis aparcat al costat del pàrking dels mestres molestaven. Fa 10 anys he decidit de mai mes anar amb bicicleta a St. Pere Pescador, perquè la por no compensava el plaer. Desprès les obres, estava decebut de no veure un bon carril per ciclistes. I des de fa poc les nostres bicis estan aparcats per temps indefinit perquè els diners que costa substituir seients, rodes etc.. tampoc compensa.

En resum, són 3 problemes que s’ha d’afrontar i intentar de solucionar perquè una campanya en favor de l’ús de bicicleta poguí tenir èxit.

- conscienciejar només funciona amb els nens (en general!). Els adults que vinguin al poble no vindran més perquè hi ha 4 pàrkings.
- Es necessita una mica de seguretat vial perquè els pares deixen els seus fills voltant amb bici. Cosa que es més factible dins el poble que fora.
- Solucions per assegurar mínimament les bicis mateixos...

Jo no sóc el qui tingui respostes, però sí algun idea prestada.
En tancant carrers, no s’ha de pensar només en el centre, però més enllà. Quant hi ha més gent al poble? No es per medievals?...
Un altre solució seria ajuda de la policia o de voluntaris durant els viatges d’entrada i sortida.
Un bon pàrking dins el recinte de les escoles no ocupa massa lloc, exemples hi ha en altres països.
I sobretot, que els pares no demanen responsabilitat total de instàncies oficials. No es bo de dependre completament de polítics, mestres, directors, policies etc..
ent_errant
ent_errant

Nombre de missatges : 6
Registration date : 11/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

l' ús de bicicleta Empty Re: l' ús de bicicleta

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum