¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El Correllengua farà una aturada a Castelló

2 participantes

 :: Serveis :: Agenda

Ir abajo

El Correllengua farà una aturada a Castelló Empty El Correllengua farà una aturada a Castelló

Missatge  Malowski Dj Oct 18, 2007 5:19 pm

El proper 19 d'Octubre, novament i com ja és freqüent en aquestes dates, el Correllengua passarà per la vil-la comtal.
Els actes començaran amb un sopar popular a les 9 del vespre, l'àpat consistirà en fideuà.
Tot seguit seguiran les actuacions dels grups Despertaferro i Catiuska, totes dues bandes provenen del vallès Occidental i ens animaran amb un repertori festiu i reivindicatiu.
El concert és gratuït i amb servei de bar a preus populars i el sopar val 8 €.
Ho organtitza CAL Castelló d'Empúries.
Hi esteu tots convidats.
Fem sentir ben alt la força de llengua
Malowski
Malowski

Nombre de missatges : 3
Registration date : 06/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

El Correllengua farà una aturada a Castelló Empty Re: El Correllengua farà una aturada a Castelló

Missatge  néstor Dv Oct 19, 2007 9:24 pm

Felicitats per l’iniciativa i espero que sigui un èxit, em sap greu però no podré venir a la festa.
Malgrat tot penso que són molt importants actes com aquest on reivindiquem no sols una llengua, sinó també una cultura, un país, un passat i esperem que un gran futur.
No ens hem de deixar convèncer pels que ens intenten fer veure que el català no és necessari per viure en el nostre país perquè serà una veritable sentencia de mort. El català no és ni una curiositat antropològica ni un idioma merament folclòric. És una llengua viva de reació personal de la gent d'un gran país petit i com a tal hem d'aconseguir transformar-la en la llengua de la justícia, de la premsa, de l'esport, de la cultura, del carrer...
Em sap greu però jo no sóc bilingüe, parlo català, penso en català i intento viure en català, sóc així i aquest és un dels aspectes que em defineix; si fos realment bilingüe com pretenen fer-me creure que sóc seria d’una altra manera. Només reivindico que em deixin ser qui sóc, que em deixin ser tal com sóc, que em deixin ser jo. Només vull que em deixin ser català i només català, i per tant, viure com a tal.
néstor
néstor

Nombre de missatges : 55
Registration date : 16/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 :: Serveis :: Agenda

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum