¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Benvinguts al fòrum del crit del poble

5 participantes

Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  Admin Dt Set 04, 2007 9:42 pm

Benvinguts al fòrum del crit del poble, esperem que sigui del vostre grat la participació en aquest espai. Passeu i si no sabeu que dir comenceu per presentar-vos en aquest espai. Gràcies per la vostra col.laboració.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 28
Registration date : 21/08/2007

https://elcritdelpoble.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Ja sóc aquí o fins aquí he arribat.

Missatge  Rifi Raffe Dv Feb 01, 2008 12:34 pm

Benvolguts amics de fòrum, fa uns dies us vaig descobrir, i des de llavors m'he dedicat a llegir tot el que en ell hi ha publicat. Fins que heu decidit, de moment fer una parada i curar-vos les ferides.
M'agrada molt d'entrar-hi i informar-me, i avui he decidit que no estaria de més participari. Em presento sóc en Riffi Raffe, en rafa, pels amics. qualsevol cosa que necessiteu aquí em tindreu.
Pel que fa a l'aniversari?, a ón s'haurien d'enviar els presents?, Per email?, jo és que no tinc banda ampla i em fa por que se'ns aixafi el pastís, si el comprimeixo massa..., potser hauré de pensar alguna altra cosa virtual, bé ja m'enteneneu.
Salut i peles companys!, Una passada de manguera i ja veureu que lluent que queda el
crit..., no quedarà rastre de la batalla!!!.

Rifi Raffe

Nombre de missatges : 5
Registration date : 01/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  xino xano Dv Feb 01, 2008 5:42 pm

Benvingut a la família del Crit!
Com més serem més riurem!
xino xano
xino xano

Nombre de missatges : 8
Registration date : 20/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  Rifi Raffe Dt Feb 12, 2008 11:29 am

I tu qui ets?, que hi fas per aquí? que et pica? qui et rasca?, guantalamera balambambambú!
Jo volia gresca, però no n'hi havia, Jo-Vo-Li-A Greska!, Greska!.
Nanos això s'esta descafeïnant..., Com li podem donar vida a l'assumpte?.
Vinga shulus!.

Rifi Raffe

Nombre de missatges : 5
Registration date : 01/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  tonet Dv Mar 28, 2008 9:44 pm

Hola,

sóc nou i vinc a donar guerra...

tonet

Nombre de missatges : 2
Registration date : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  néstor Dg Mar 30, 2008 1:52 pm

benvingut, i tan de bo puguis donar-nos una mica de marxa!
néstor
néstor

Nombre de missatges : 55
Registration date : 16/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al fòrum del crit del poble Empty Re: Benvinguts al fòrum del crit del poble

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum